onsdag 27 juli 2011

Ledningar med framtidsutsikt!

Stackars vår elektriker! Igår när han kom för att göra det sista, hade jag (frun) några ytterligare önskemål... "Fruntimmer!" och lite muttrande fick jag till svar, men han fixade det ändå! :-)


Nu är det slangar och rör med kablar ÖVERALLT tycker jag och jag hoppas att jag inte, trots detta, ändå glömt något väsentligt... Det är svårt för en "el-rookie" som jag att tänka på allt, särskilt om man har lite svårt att bestämma sig ibland.


En annan nyhet - Fönstren kommer i eftermiddag!!! Hurra! De är mycket efterlängtade. Om vi har riktigt tur får vi även hjälp att sätta in dem.


Idag ska vi dessutom fortsätta att spika masonite och skruva gipsväggar i väntan på att fönstren anländer... Ha det gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar