tisdag 12 april 2011

Händer inte så mycket nu.

Jag blir så sur när jag själv ska följa en blogg!
Det händer ju för fasen ingenting, varför uppdaterar dom aldrig?

Nu vet jag svaret:
Ibland så händer det inte så mycket!

Det enda som hänt för oss sedan sist är:
Jag har ringt till kommunens miljöchef och fått klartecken att lägga massorna på tomten.
Har ringt till elektrikern för att han ska ordna med Vattenfall om strömmen.
Han har aldrig svarat, trots idoga försök!

Först blev jag förbaskad över att elektrikern aldrig svarade men sedan så tänkte jag efter och blev glad över att han inte svarar i telefon förutom på utsatta telefontider.
Han jobbar när han arbetstid och står inte och pladdrar i telefon när någon betalar 400kr + moms/timme.

Vattenfall förresten, vad säger man.
68000:- för att man ska få koppla upp sig till ett nät där dom har ensamrätt att ta ut sina avgifter.

Smart affärsidé måste man säga!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar