onsdag 24 september 2014

Fortsättningen!

Här har vi lagt in markisoleringen. En fem centimeter tjock frigolit som våran snälla vän, den glade entreprenören har fixat. Alltså, vad ska man säga om denne entreprenör? Han är inte bara glad, han är otroligt vänlig också. Vet inte vilka superlativ jag ska använda om honom men jag tror ni förstår hur jäkla mycket jag och frugan tycker om honom. Sedan har vi kortlat ihop golvåsarna och skummat alla glipor som vi såg. Kommer det in något kalldrag här så blir jag förvånad....


Samma rum, annan vinkel.












På detta så lades 170mm isolering. Som sagt. Blir det golvkallt så blir jag förvånad.











22 mm golvspånskiva på det och den som vill ha studs i golvet blir besviken.











Bloggare  med dotter är nöjda.












Här eldar vi i vinter.












Så här långt har vi kommit i köket. I helgen kommer det mer isolering och golvspånskiva.











Sen är det bara att ställa in köksskåpen igen och lägga golv och ......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar