söndag 8 april 2012

Nu gör vi helg!

Igår morse när jag vaknade så puttade jag i frun och sa lite försynt:
- Du, dom där dörrarna sätter inte upp sig själv.
Frun svarade lite yrvaket:
- Nej, det är sant men vad är klockan?
- 05.10, svarade jag och kunde riktigt känna den iskalla blicken jag fick i det kolsvarta sovrummet.
- LÄGG DIG NER OCH SOV, var hennes fortsättning på diskussionen och här lade jag ner fortsatta övertalningar....



Så här blev köket när det blev färdigt!
Eller färdigt...
Givetvis så ska det till lite bänkskivor, kakel och diskbänk osv.






Sett från en annan vinkel med ugnen och fläkten på plats.
Dessutom så ska det sättas någon form av täckskivor mellan vitrinskåpen och skåpen under.






Och från andra hållet!









Känns bra att trots man står och tittar åt helt fel håll så ser man fortfarande vårt kära hav =)














Vi har också satt upp garderoben i vårt sovrum!









När vi ändå var på hugget så byggde vi en ny säng.








Dottern fick också en ny säng när vi ändå var på gång.








- Pappa, kan du inte lägga in en bild på mig på bloggen?
- Klart jag kan! ♥♥♥

2 kommentarer:

  1. Snyggt kök! Gillar Lidingö och vitrinluckorna. Och låd och skåpbeslagen

    Här är några bilder på vårt kök (bl.a) http://granntomta.blogspot.se/search/label/k%C3%B6k

    SvaraRadera
  2. Tack för berömmet. Är inne och kollar på din blogg med jämna mellanrum och gillar framförallt filmen om trappen =)

    SvaraRadera